۱۳۹۰-۱۱-۱۲

جاسوس ها در فیس بوک

چند وقتیه که تو فیسبوک یک سری از افراد ناشناس که احتمالا جاسوس حکومتی هستن شروع به ادد کردن بچه های دانشگاه های مختلف کردن تا شاید ازین طریق بتونن راحتتر افراد عضو فیسبوک رو کنترل کنن.و تعداد این جاسوس ها کم نیست و روز به روز دارن بیشتر میشن ...خواهشی که از همگی‌ دارم اینکه اطلاع رسانی کنید تا تو فیسبوک هرفردی رو که میشناسیم یا دوست مشترک زیاد داریم اکسپت و یا ادد کنیم.همین

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر